مشکل فعال سازی

پس از بروز مشکلاتی در فعالسازی سرویس GPRS و MMS همراه اول، پرتال این اپراتور برای فعالسازی این سرویس بروزرسانی شد.  

 

 

                                           

پس از بروز مشکلاتی در فعالسازی سرویس GPRS و MMS همراه اول، پرتال این اپراتور برای فعالسازی این سرویس بروزرسانی شد.

به گزارش خبرنگار سازمان خبری و اطلاع رسانی تلفن همراه ایران(موبنا) ،با وجود گذشت حدود چهارماه از ارائه سرویسهای GPRS همراه اول،اغلب مشترکان این اپراتور به دلیل مشکلات موجود در نحوه فعالسازی سرویس های فوق و نیز عدم دسترسی به پرتال این شرکت، قادر به استفاده از این سرویس ها نبوده اند که ازابتدای سال جدید این مشکل به کلی برطرف شده است.

هم اکنون مشترکان اپراتور اول می توانند با مراجعه به صفحه اصلی سایت شرکت ارتباطات سیار به نشانی WWW.MCI.IR نسبت به تکمیل فرم و ثبت نام این سرویس با طی کردن مراحل ساده ای نسبت به گذشته اقدام کنند.

GPRS همراه اول هم اکنون در اکثر استانهای کشور فعال است و تعرفه آن از ساعت 8صبح تا 11شب به ازای هر کیلو بایت ترافیک حداکثر 8/14ریال و از 11شب تا 8 صبح به ازای هر کیلوبایت ترافیک حداکثر چهارریال است.

خدماتی که در حال حاضر از طریق سرویس GPRS در اختیار مشترکین قرار می گیرد، شامل استفاده از پست الکترونیکی و دسترسی به سایت های اینترنتی و دریافت فایل بر روی گوشی تلفن همراه می شود و برای فعال سازی MMS، مشترکان باید ابتدا به دفاتر خدمات مشترکین مراجعه کرده و سپس از طریق سایت همراه اول نسبت به فعالسازی آن اقدام کنند.

به گفته شرکت ارتباطات سیار ایران، سرعت اینترنت که از طریق سرویس GPRS ارایه می شود، محدود بوده و همراه با توسعه آینده شبکه به نسل بعد سرویس دیتا "EDGE" که دارای سرعت بالاتر در اینترنت است، به مشترکین ارائه خواهد شد.

اپراتور دوم تلفن همراه نیز خدمات GPRS را به مشترکان خود ارائه می کند. 

 

 منبع خبر: تالیانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد